Nya lägenheten!

Vi ska flytta!! Ja igen! Den här gången blir det en riktig slitrenovering. Allting ska blåsas ut och in med nytt o fräscht :) Orsaken till detta är att den före detta ägare hade rökt i lägenheten i mååånga år. Har nog inte sett värre faktiskt. Usch va äckligt. Men såååå fint det kommer bli när vi är klara. Promise! Så nu tänkte jag starta med renoveringsdagboken. Så här såg lägenheten ut dagen vi fått nycklarna. Det är mycket mycket som skall göras.  Väggar ska bort, hela köket rivas ut, detsamma gäller även badrummet. Bort med allt som luktar rök och spackla måla måla och återigen måla!

Den lilla hallen




Badrummet ska totalrenoveras






Likaså köket





Otroligt fula tapeter i köket idag. Jag vet inte om det syns på bild så bra, men man kan se platser där tavlor brukade hänga förut.




Ingång till sovrummet







Vardagsrummet är gult av rök.


Kommer behövas mycket isolerfärg!




Är det bara jag som ser hur fint det kan bli? Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Adela

Det kommer att bli jättefint. Ni är sååååå duktiga!!! :)

2010-05-12 @ 12:29:10
Postat av: Camilla

Hittade din blogg av en slump... Har tittat igenom en del nu o jag gillar den skarpt.. Massa ideer o inspiration...

Jag kommer tillbaka igen...

Camilla

2010-05-13 @ 12:46:35
URL: http://www.hemofamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0