Göra egen sänggavel

Det är som vanligt för många ideér men inte så mycket som blir gjort på grund av tidsbristen! Jag har spanat in några sjyssta sänggavlar som man kan göra själv. För det är ju bäst :D Det har jag alltid velat göra och det är en must- have i mitt masterbedroom har jag bestämt hahaha!

Får se om jag kommer att ha ork eller tid med tanke på att jag måste hitta en butik att vara i på min sista praktik inför examensarbetet. Stress stress! Men nu till coola sänggavlar.









En mjuk sänggavel av kuddar





Gamla ramar, dörrar,fönster kan bli en unik sänggavel


Eller varför inte låta Ikea speglar bli en snygg sänggavel





Gamla brädor


Eller tyg





måla sänggavel?
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0