Dagens pyssel

Idag skippade jag faktiskt skolan trots att vi skulle på studiebesök på Ka Olsson. Hade kommit efter med massa saker hemma så jag bestämde mig för att ta tag i dem. Blev glatt överaskat med tapetproverna som jag hade beställt för några dagar sen. Så nu var de hemma och jag kunde bara inte att låta bli och gjorde några tavlor. Det påbörjades också att kaklas i köket idag....kommer bli sååååå bra!



En av mina favorittapeter från Cole & Son


Blev så extremt nöjd med denna tavla.





Årets första tulpaner hamnade på matsalsbordet. Så fint med färska
blommor!


Fyndade denna fina skål på Åhléns för 50:- Kul när man kan köpa
våriga saker på rea. Så glad!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Vad pysslig du är och vilken trevlig blogg. jag återkommer :-)



Mvh

Jenny

2010-02-22 @ 13:22:30
URL: http://ut-in.blogspot.com/
Postat av: Mia

Himla snygg skål. Jag fyndade oxå den på rean.. bra tjej med bra smak.

2010-02-24 @ 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0